دانلود نمونه سوالات پیام نور تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور تمامی رشته ها
نوک مدادم به ته رسیده و دیوار اتاقم دیگر جایی برای شمردن روزهای بی تو بودن ندارد.یوسف زهرا نمیخواهی بیایی ؟؟؟ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
با نام خدای شب نشینان

الله عظیم،حیّ رحمان

آغازگر وجود از جود

روزی ده هر چه هست موجود

ویرانگر کاخ خود پرستان

روشنگر کوخ زیر دستان

افسونگر چشم های مخمور

شیداگر قلب های مهجور

عالی صفت بلندهمّت

جبّارِرحیم با مروّت

آن کس که بزرگتر ندارد

مانند خودش دگر ندارد

رزّاق و کریم و مهربان است

معمار زمین و آسمان است

گفته است به بنده"نحن اقرب

من حبل الورید"روز و هم شب

ای شان تو برتر از خیالات

بر بندگیت کنم مباهات

ای دور ز تو تصوّر و فرض

کلٌ لک قانتون فی الارض

ای نور زمین و آسمان ها

تو برتری از همه گمان ها

ای نام شریف تو پر از نور

از بندگی توایم مسرور

ای ساکن عرش کبریایی

ما از گل پست و تو خدایی

الله عظیم من شبانم

توصیف و سخنوری ندانم

گر شد سخنم پر از خس و خار

موسی مفرست پیشم ای یار

زیرل تو لطیف و مهربانی

ستّار عیوب بندگانی

بالرغم قریب بودن تو

غفّر و مجیب بودن تو

دورم ز تو ای خدای توّاب

من را تو به حق عشق دریاب

دریاب که سخت ناتوانم

هرچه که ضعیف باشد آنم

من چون مگسی ضعیف و پستم

هر چند پر از غرور هستم

امّا تو بزرگوار هستی

مدیون تو هست،هست هستی

والله شنیده ام ز بالا

لا تقنطوا من رحمة الله

این بندۀ رو سیاه در بند

را دور ز جفت خویش مپسند

هر چند دلم همیشه داند

با عشق علی همیشه ماند

سرمست و خوش و عزیز و شاداب

در عرصۀ حشر بی تب و تاب

دوزخ به همه چو تام باشد

بر آل علی حرام باشد

مولای جهان علی است تنها

آرامش جان علی است تنها

شیرازۀ آفرینش از عشق

بی شک وگمان علی است تنها

آری ز علی دوباره آغاز

در خلوت او دوباره پرواز

ای خلوت تو پر از شقایق

هستم به خدای عشق عاشق

عاشق غم خویش را نداند

اوصاف حبیب می شمارد

اوصاف تو تا شمارش آید

علم همه رو به خامش آید

از عالم خاکیان جدایی

تو روح بزرگ انبیایی

آغاز کنم سخن به نامت

از روی ادب کنم سلامت

از روی ادب سلام بر تو

مستی جهان تمام بر تو

پرواز خوش است در هوایت

آن سبز ترین ره ولایت

پرواز خوش است لیک با تو

از اوّل تو تو شروع تا تو

والیل اذا عسغس ای نور

والصبح اذا تنفس ای نور

تو مست ترین امیر هستی

کز جام خدای عشق مستی

تو شیر خدا،یل خدایی

از رنگ بد ریا جدایی

بی رنگ ترین خدای فرشی

هرچند ز ساکنان عرشی

بی خواب ترین امیر دوران

بابای تمامی یتیمان

سرمست ترین خلیفه هستی

کز بوی خوش نماز مستی

الله عظیم ای خداوند

مگسل زمن و امیر پیوند

من خاک در امیر هستم

از مردم کوفه سیر هستم

از مردم کوفه داغ دارم

کز کوفه کنون بدون یارم

این کوفه چه بی وفاست مولا

این کوفه چه بی حیاست مولا

کوفه ز تو بی نصیب گردید

چون پر دغل و فریب گردید

ای کوفۀ پر فریب و نیرنگ

در خانه گریختی تو از جنگ؟

ای کوفۀ جاهل سیه روی

از حبّ علی نبرده ای بوی

این بوی تعفن شما نیست؟

گر بوی فساد نیست پس چیست؟

ای مردم کوفه خوار باشید

در بند عذاب نار باشید

ای صورت مرد و سیرت پست

بین تو جنس زن چه فرق است؟

از مرد تو  زن سر آمد ای شهر

کز خوی بشر نبرده ای بهر

حیف از زن خوش نهاد و صورت

ای وای ز مرد زشت سیرت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 2 آذر 1391 ] [ 10:0 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
  • نور زهرا
  • بیا 2 اینجا